Jump to content

Smegzor

Members
  • Content Count

    164
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Smegzor last won the day on September 15 2020

Smegzor had the most liked content!

Community Reputation

67 Shiny

1 Follower

About Smegzor

  • Rank
    Tracker

Personal Information

  • Biography
    Steam name: Smegz0r
    Discord: smegzor#9806
    Email: smegzor@gmail.com
  • Location
    New Zealand

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. I have released Botman mod 2.3.14 which fixes the issue where ghost claims are left on Alloc's live map after the mod removes a placed claim. The updated zip is here.. https://www.botman.nz/Botman_Mods_A19.zip and will already be available in the mod installer pages of game hosts that have it (Pingperfect, Hosthavoc, Logic Servers, and Serverblend, maybe others too).
  2. Alloc has released an update to his mod for compatibility with A19.5 so I have released an update to my Botman mod since it includes Alloc's mod. The updated zip is here https://www.botman.nz/Botman_Mods_A19.zip
  3. I have released an updated Botman mod (2.3.13) which has been built against A19.5 If you are still running 19.4 you should instead use https://www.botman.nz/Botman_Mods_A194.zip or do nothing if you already have it. The updated version for 19.5 is on the same url and zip I have used throughout A19 which is https://www.botman.nz/Botman_Mods_A19.zip Also it is using the latest release of 0harmony.dll which is version 2.0.4 released on Oct 31, 2020
  4. I have released Botman mod 2.3.12 which fixes bm-lcbprefabrule so it accepts the distance option now. I also built it using current versions of game dlls instead of the older A19 versions. I don't know if using the newer dlls will make a difference but it won't do any harm either. https://botman.nz/Botman_Mods_A19.zip
  5. I have released Botman mod 2.3.11 which fixes the console command bm-rules color. https://botman.nz/Botman_Mods_A19.zip
  6. I have released Botman Mod 2.3.10 If you already have the testing version, you do not need to replace it with this version. https://botman.nz/Botman_Mods_A19.zip It fixes (so far anyway) ongoing issues with resets not happening. Also there is a new item, the botmanVoteCrate which is an item that is spawned directly into player inventory instead of hopefully spawning beside the player. It contains the normal air drop crate with random loots inside. Big thanks to Pipedream for creating the botmanVoteCrate! To tell your bot to use this item as your server
  7. A very minor bot update has been released. It mainly fixes 2 issues, the /give {player] item command messed up if you used the steam id or game id, and the command /set server vote reward item command rejected all items as invalid. More updates will follow soon. This update is mainly about getting updates moving out again. An experimental update to the Botman mod is also available for testing (link in the Botmanhosting Discord group). I am not releasing it generally yet as it may need more work. It is an attempt to fix the issue of resets not happening. It also add
  8. New bot update released! Note: This is NOT a Botman mod update and most/all bots should automatically get it. You can force it to with /update code Here is the changelog.. New variation added to /trader protect. Here's the updated command help. /trader protect/unprotect/remove {named area} /trader add/trader del {named area} /trader protect/unprotect north/south/east/west/ne/nw/se/sw length/long {number} width/wide {number} After marking out a named area with the /mark command, you can add or remove trader protection on it. When used with a compass dir
  9. Someone recently ordered a bot from me but the email is not valid so I am unable to reach them directly. In the interests of keeping things anonymous if you ordered a bot and do not have it yet, please contact me directly at smegzor@gmail.com or via Discord where I am smegzor#9806 Your server appears to be offline as well which prevents me from completing your bot. If I am unable to complete your order after 1 week I will refund it and cancel your order. To everyone else, if you order a bot from me please make sure the email address is correct and where possible provi
  10. um.. what does payment have to do with help? I never use that as a barrier to assistance. To answer the other question, the bot requires a linux desktop to run due to the engine it runs on top of being a GUI application. While that app also runs on Windows and OSX, the bot uses a number of utilities on Linux that don't really have Windows equivalents and I wouldn't know about OSX. The easiest way to get the bot is to rent it from me. While yes that has a small cost, it saves you the considerable fuss and bother of setting up the environment that the bot requires plus you have
  11. I have released an important bugfix update to the bot. Here is the changelog.. Fixed bug in reset bot that prevented it resetting player records. Fixed double up of in game chat echoed to the lounge when chat from a non-player is seen that isn't from the bot. It was mainly the failure of /reset bot resetting players that I HAD to fix NAOW. It broke because I added a call to bm-resetregions clear and for whatever reason that call prevented the rest of the reset code executing. I fixed it by moving that call to the end. The other fix is really just a cosmetic fix for the lounge.
  12. The bot host that was knocked offline by a faulty switch is back and all bots should be running again. Sorry for the long wait as the replacement had to be flown in from another city overnight. A backup switch is being wired in so that there is redundancy there should this happen again.
  13. One of my bot hosts is experiencing a rare outage atm. The cause is as yet unknown and I have notified my host. Sorry for the inconvenience if your bot is among those effected. My other hosts are still operational.
  14. The Botman terms of service have been updated.. https://botmanhosting.com/tos.html I added part 6 to the refund policy and removed the word full from all mentions of refunds and added (see part 6).. Part 6. We will deduct the Paypal fee from your refund if you cancel within 72 hours. Our deduction will not exceed the fee that Paypal charged us when we received your payment. For most people this change doesn't mean you won't get a full refund of unused months if you cancel early. I plan to refund unused months in full. This change is to address the situation where s
  15. I have released a bot update to the a18 and a19 code branches that fixes some bugs. Here is the changelog.. Fixed a timestamp bug. The bot was getting the correct server timestamp but then was adding to it wrongly. Now it just grabs it from the server a lot and doesn't try to calculate it. Added an extra check before initialising a player as new. If the bot started less than 2 minutes ago, it will try to load the player record and will exit the rest of the code. That should give the bot time to get the player record loaded before it tries to check for it. If the play
×
×
  • Create New...