Jump to content

Edit History

Sirillion

Sirillion

1 hour ago, bryanss said:

Quiero decir, parece muy pequeño cuando juego esto, está escrito con el traductor de Google.

IMG_20201002_143801.jpg

Ok, so that's what you meant. Well, I can see from the picture you are playing on a laptop so that might be part of the issue as it has a smaller screen and all. Most elements in SMX are larger than in vanilla.

If you are also playing with the BBMxxl then the interface is shrunk further to make room for the enlarged backpack.

Sirillion

Sirillion

Quiero decir, parece muy pequeño cuando juego esto, está escrito con el traductor de Google.

IMG_20201002_143801.jpg

Ok, so that's what you meant. Well, I can see from the picture you are playing on a laptop so that might be part of the issue as it has a smaller screen and all. Most elements in SMX are larger than in vanilla.

If you are also playing with the BBMxxl then the interface is shrunk further to make room for the enlarged backpack.

Sirillion

Sirillion

IMG_20201002_143801.jpg

Ok, eso es lo que quisiste decir. Bueno, puedo ver en la imagen que estás jugando en una computadora portátil, así que eso podría ser parte del problema, ya que tiene una pantalla más pequeña y todo. La mayoría de los elementos en SMX son más grandes que en vainilla.

• Create New...