Jump to content

Praying for a sale


Isac Santana

Recommended Posts

Hello, my name is Isac Santana, Brazilian and a great lover of this game. When I started playing this game was love at first sight, the dynamics, the gigantic world to explore, this game is 1000 note. I played it on the computer by Steam with my friends. But time passed and today I got married and I have children, the computer I sold, today I have a ps4. What I wanted was for you to give a discount to the psn store, so I can buy the game, I expect it for 2 long years and it never has promotion. I do not have 140 reais to pay in the game, I can pay up to 90, it's all my budget. I want you to think fondly, I really like this game and I would like to play with my wife.

Isac Santana.

 

Olل, meu nome é Isac Santana, brasileiro e um grande amante desse jogo. Quando comecei a jogar esse jogo foi amor a primeira vista, a dinâmica, o mundo gigantesco para explorar, esse jogo é nota 1000. Eu jogava ele no computador pela Steam, com meus amigos. Mas o tempo passou e hoje me casei e tenho filhos, o computador eu vendi, hoje tenho um ps4. O que eu queria era que voces dessem um desconto na psn store, para eu comprar o jogo, eu espero isso a 2 longos anos e nunca tem promoçمo. Eu nمo tenho 140 reais para pagar no jogo, posso pagar até 90, é todo meu orçamento. Quero que vocês pensem com carinho, gosto muito desse jogo e gostaria de jogar com minha esposa.

Isac Santana.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...